Czasowy pasek energii

Mały zbiór gotowych funkcji do zaaplikowania czasowych pasków energii żądanym obiektom.

Autor: Ranma_man

Rozmiar
5 KB
Autor
Ranma_man
Ocena
8/10
4 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 6):
Q
~Quetzacotl (Pon., 17 Sty. 05, 20:02)
#1

jeszcze raz dziekuję Ranma, bardzo mi sie to przyda, jak i tez wielu innym zapewne przy tworzeniu rtsów i nie tylko

Aleks (Pon., 11 Kwi. 05, 10:59)
#2

Ranma_man ty to masz łep ;]]]

f
~fabo (Pią., 20 Maj. 05, 21:05)
#3

aew lol

radSun (Sob., 21 Maj. 05, 06:54)
#4

niektórzy dają dziwne komenty

Tymon (Nie., 22 Maj. 05, 18:05)
#5

Niektórzy to wogóle nie myślą ;) User IQ less or eqal 0 :D

T
~Tails (Sob., 06 Sie. 05, 20:58)
#6

Niezłe!!!

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?