Ulepszony pasek życia

Przykład pokazujący, jak zrobić pasek życia z wypisanym na nim stanem zdrowia.

Autor: Dawidsu i Patrysław http://www.beaverinteractive.prv.pl

Rozmiar
11 KB
Ocena
7/10
6 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 4):
Choosen (śro., 14 Lip. 04, 16:49)
#1

Ilosc zycia uzalezniona jest od dlugosci paska.. kiepsko a co jesli zycia bedzie 2500 ? ;] Kolor i styl czcionki ustalane są w kazdym cyklu zegarowym w dziale draw ( pamieciozerne ) a niepotrzebnie. No i na koniec warunek sprawdzajacy.. <>

gnysek (Pią., 16 Lip. 04, 14:35)
#2

mi sie wiesza na GM 5.3

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Sob., 17 Lip. 04, 13:06)
#3

A mi tam się podoba. :)
Ilość życia można ograniczyć.

z
~zwiarz (Pon., 01 Lis. 04, 20:33)
#4

Uproszczę sobie ten przykład (w komentarzu :O :) ): za pomocą funkcji draw_health, draw_text na tekst: health + '/100'. :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
37 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Wielki Druid, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, Sevitaus, Kalor, r..., LadyLush, MR.PEkinczyk (El rasista), DungeonFairy🧚, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, yazaa, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Miłosz, LeD, bagno, Danieo, Sporek, HappyOrange, l..., Alkapivo, m..., 🧁Cupcake🧁, Shockah, Kandif, xVANiLL
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?