Tura #68: Ratuj się kto może!

Opis zasad i tematu rundy:
Czyli tworzymy grę w której chodzi o to byśmy przetrwali uciekając (czyli survival, gdzie walczymy w obronie z hordą zombie, definitywnie odpada - tutaj naszą jedyną obroną jest ucieczka). Jak można zrealizować pomysł? najprościej na przykładzie kataklizmu, macie tutaj 5-cio minutowy fragment filmu ukazującego niemal idealnie taką przykładową gierkę: youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM , a punkty można by liczyć jako czas ucieczki do celu, lub to jak długo przetrwamy, nawet jaki liczba unikniętych przeszkód walących się na nas po drodze - co oczywiście nie znaczy że musi być ona właśnie taka. Pamiętajcie po prostu aby uciekać i nie dać się zabić przez chaos wokół nas panujący. Wszelkie dodatkowe oryginalne pomysły na rozgrywkę mile widziane - liczę właśnie na oryginalność i dużo akcji :)
Data rozpoczęcia
17.10.2009 10:35
Data zakończenia
18.10.2009 10:35
Czas trwania
24h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce Nazwa gry Autor Głosów Data oddania
#1
TABLETKI, gra o koszmarze uzależnienia
+3 pkt. do rankingu
Japanstache 13 osoby 17.10.2009 23:07 (po ~13h)
#2
Ratuj się, kto może!!!
+2 pkt. do rankingu
Xedom 7 osób 17.10.2009 23:20 (po ~13h)
#3
Run and Jump, Game Over Minigame
+1 pkt. do rankingu
PoxiPol 7 osób 18.10.2009 00:13 (po ~14h)
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze (łącznie 0):
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Czas to zmienić

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
3 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 2
 SimianVirus7,  Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
50 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, DungeonFairy🧚, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, Voytec, Jamabaiz (Matrix_), PeekoHiko, Andrzej Apparition, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, Tival, Sevitaus, Kalor, r..., LadyLush, Skini, MKP (GEM), Arrekin, MagnusArias, Domeen0, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Korodzik, Morro, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, Miłosz, blackamul, LeD, m..., bagno, Tidżi, g..., Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, moeglich, d..., 🧁Cupcake🧁, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, xVANiLL
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?