Uploader
Uploader - getStringFromObject
Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.
Zajęte: 6.15 MB (6%)
Plik | Pobrań | Rozmiar | Data uploadu | |
---|---|---|---|---|
awatary.rar | 501 | 823.34 KB | 01.04.2014 11:58:10 | |
Nowy_folder.rar | 498 | 12.71 KB | 01.04.2014 11:58:10 | |
SPII.rar | 555 | 1.42 MB | 01.04.2014 11:58:09 | |
cs.rar | 536 | 7.18 KB | 01.04.2014 11:58:09 | |
dziwak.png | Podgląd | 549 | 53.04 KB | 01.04.2014 11:58:09 |
esp.rar | 559 | 267.93 KB | 01.04.2014 11:58:08 | |
bez_tytu_u2.png | Podgląd | 531 | 6.18 KB | 01.04.2014 11:58:08 |
progress.png | Podgląd | 533 | 3.31 KB | 01.04.2014 11:58:08 |
r4_arrowincluded.png | Podgląd | 527 | 15.07 KB | 01.04.2014 11:58:08 |
rippasek.png | Podgląd | 544 | 2.12 KB | 01.04.2014 11:58:08 |
03532e12ad.rar | 506 | 353.50 KB | 01.04.2014 11:58:08 | |
ala_ma_kota.rar | 541 | 305.97 KB | 01.04.2014 11:58:08 | |
B2_DEADLINE_v_1_2_128x160.rar | 523 | 230.83 KB | 01.04.2014 11:58:08 | |
b3.png | Podgląd | 563 | 6.84 KB | 01.04.2014 11:58:07 |
1.jpg | Podgląd | 585 | 15.10 KB | 01.04.2014 11:58:07 |
monster.gif | Podgląd | 541 | 67.33 KB | 01.04.2014 11:58:07 |
B2DEADLINE.rar | 629 | 232.15 KB | 01.04.2014 11:58:07 | |
Spiritus_Fructus_II_Editor.rar | 544 | 1.40 MB | 01.04.2014 11:58:07 | |
DSC00017.jpg | Podgląd | 519 | 49.79 KB | 01.04.2014 11:58:06 |
dist_v_1_2___walkthrough.rar | 512 | 354.70 KB | 01.04.2014 11:58:05 | |
dist.rar | 594 | 243.63 KB | 01.04.2014 11:58:05 | |
2.jpg | Podgląd | 585 | 11.67 KB | 01.04.2014 11:58:05 |
c852df7662.rar | 619 | 9.02 KB | 01.04.2014 11:58:05 | |
rip.png | Podgląd | 574 | 14.45 KB | 01.04.2014 11:58:05 |
DSC00030.jpg | Podgląd | 517 | 322.44 KB | 01.04.2014 11:58:05 |
6 MB / 100MB |
Najnowsze wersje GameMakera:
Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, fervi, Sevitaus, Kalor, LadyLush, Chell, DungeonFairy🧚, MKP (GEM), Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, Korodzik, Morro, ZYGZAK, Miłosz, LeD, m..., bagno, Danieo, Alkapivo, m..., 🧁Cupcake🧁, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif
Shoutbox
Chell
(11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek
(18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord
(16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek
(13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord
(12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek
(18:47, 01.05.24)
gnysek
(18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord
(17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek
(20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon
(16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?