Uploader - Blejd

Uploader to miejsce na przechowywanie plików Twojej twórczości, którymi chcesz podzielić się na GMCLANie.

Zajęte: 3.49 MB (3%)
Najnowsze pliki graficzne w tym folderze (max. 12):
Plik Pobrań Rozmiar Data uploadu
bossfight.jpg Podgląd 588 72.38 KB 01.04.2014 12:44:03
mmtffscrn2.jpg Podgląd 643 30.99 KB 01.04.2014 12:44:03
L_J.rar 706 1.15 MB 01.04.2014 12:44:02
Megaman___The_Fear_Factory.rar 947 1.45 MB 01.04.2014 12:44:02
netto_oraz_blad_xD.jpg Podgląd 658 35.00 KB 01.04.2014 12:44:02
contra3011li.gif Podgląd 668 26.61 KB 01.04.2014 12:44:01
dragmonster.jpg Podgląd 620 678.84 KB 01.04.2014 12:44:01
mmtffscrn1.jpg Podgląd 635 60.63 KB 01.04.2014 12:44:01
3 MB / 100MB

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 15 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 213 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 17 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Chell
(~ostatnie 15 minut)
Discord
34 użytkownicy online na discordzie:
Gameduro, s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Wielki Druid, Add92, OdrzuconyKrakers, Radek Ignatów, r..., antek, PokojowyPatrol, lethian, DungeonFairy🧚, MKP (GEM), Pako, firemark, yazaa, Dyno, Miłosz, sutikku, Marco, LeD, Ulti, bagno, Tidżi, Danieo, g..., HappyOrange, moeglich, 🧁Cupcake🧁, Nikas, Shockah, Kandif
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?